פריצת דיסק

כיום פריצת דיסק היא תופעה השכיחה בעיקר בקבוצת הגיל של בני שלושים עד בני חמישים. הסיבות לפריצת דיסק הן רבות ומגוונות: ישיבה מרובה בתנוחה גרועה לאורך היום שיוצרת לחץ על הגב, נשיאה של משאות כבדים או אפילו תינוק עשויה בהחלט לגרום לכם לפריצת דיסק אם אינכם מבצעים אותה באופן הראוי.

מהי פריצת דיסק? לא נלאה אתכם בהסבר רפואי מדעי לתופעה, רק נאמר שהיא עשויה לגרום לכאבי גב או/ו כאבים במקומות אחרים בגוף, וללא ספק אינכם רוצים להמשיך איתה את חייכם.

מה אפשר לעשות?

לכאורה הרפואה כיום מציעה שלוש דרכים:

הדרך הראשונה היא ניתוח. מעבר לכך שהניתוח הוא תמיד תהליך פולשני ולפיכך מפחיד, בפריצת דיסק הניתוח אפילו איננו מומלץ משום שאת הבעיה הזאת בדרך כלל ניתן לפתור גם ללא ניתוח, והניתוח גם כן לא פותר את מקור הבעיה שהרי אחריו עדיין צריך לשנות את אורח החיים כדי שהבעיה לא תשוב חלילה…

הדרך השניה היא טיפול תרופתי. שוב הטיפול הוא בתסמינים בלבד. הפתרון הזה הוא זמני ואיננו פותר את שורש הבעיה. אולי לטווח הקצר הטיפול הזה מומלץ כדי לשמור על יכולת התפקוד ביום יום, אבל לאורך זמן סביר להניח שתחפשו פתרון אחר.

הדרך השלישית עליה אנחנו ב”דקלים – פיזיותרפיה פרטית לכל אחד” ממליצים, היא: טיפול בפיזיותרפיה. טיפול בפיזיותרפיה מבטל את הצורך בניתוח בחלק גדול מן המקרים. טיפול בפיזיותרפיה פותר את שורש הבעיה ועוזר לכם לרכוש הרגלי חיים תקינים יותר. טיפול בפיזיותרפיה איננו כרוך בתקופת החלמה ממושכת, ואיננו פולשני.

אנחנו בדקלים גאים לומר כי ברשותנו רשת מכוני פיזיותרפיה בפריסה ארצית שמאפשרת לכל אחד ואחת לקבל טיפול מקצועי במחיר נוח. בנוסף אנחנו מציעים גם טיפולי פיזיותרפיה בבית על ידי טובי המטפלים.

אנחנו בדקלים יודעים שכשמדובר בבריאות שלנו, כולנו רוצים רק את המטפלים הטובים והמקצועיים ביותר, לכן דאגנו להעמיד לרשותכם צוות של מטפלים מיומנים ובעלי ניסיון שעמדו בדרישות מקצועיות קפדניות.

דקלים – פיזיותרפיה פרטית לכל אחד, כי מגיע לכם את הטוב ביותר.