פיזיוטרפיה נגישה ברעננה

ישנם אנשים רבים הסובלים מכאבים עזים וזקוקים לטיפוליי פיזיותרפיה. אותם אנשים ממתינים זמן ארוך מאוד עד לקבלת טיפול הפיזיותרפיה במכונים השונים הפזורים ברחבי הארץ. אנו בדקלים שואפים לשנות את המציאות הזו ולהפוך את הפיזיותרפיה לטיפול זמין ונגיש לכל אחד ואחת ובמחיר שווה לכל נפש.

אצלנו בדקלים תמצאו פיזיותרפיסטים מיומנים ומנוסים אשר יעניקו לכם טיפול איכותי ומקצועי. הטיפול אותו תקבלו אצלנו, הוא, ידני, ממוקד, אפקטיבי והכי חשוב מביא להקלה מהירה של הכאב ולהחלמה מהירה. מהניסיון הרב שצברנו במשך עשרים שנות טיפול, ברוב המקרים אפשר במספר מועט של מפגשים (בין 5-6 מפגשים) להעניק טיפול טוב ויעיל. הפיזיותרפיסטים שלנו הינם מומחים בתחומם ובסדרת טיפולים אצלם הכאב יעבור והפציעה תשוקם במהרה.

בנוסף, דקלים הינה רשת בפריסה ארצית וניתן למצוא את המכונים והפיזיותרפיסטים שלנו בכל מקום בארץ. המכונים שלנו מעניקים טיפולי פיזיותרפיה ברעננה במרכז, דרך קריית מלאכי בדרום ועד קריית מוצקין בצפון. טיפולי הפיזיותרפיה שאנו מעניקים, יכולים להתבצע הן במכון הנמצא בעיר מגורכם והן בבית הפרטי שלכם.

חשוב לציין שטיפול בביתכם הפרטי הוא אפקטיבי ויעיל כמו הטיפול במכון עצמו.

המחירים שאנו מציעים בדקלים, הם זולים ונגישים ומתאימים לכל כיס גם ביחס לכל מכון אחר בארץ ובמיוחד ביחס לטיפולים פרטיים בבית. המחיר הזול שאנו מציעים יחד עם הטיפול האיכותי והמקצועי של הפיזיותרפיסטים שלנו, בשילוב עם הפריסה הארצית של הרשת שלנו הם התגשמות החזון שלנו. הענקת טיפול פיזיותרפיה איכותי וטוב, לכל אחד ,בכל מקום ובמחיר זול והוגן.

אז בשביל מה לכם לסבול, צרו עמנו קשר עוד היום ואנו נעניק לכם שירות וטיפול איכותי, טוב והכי חשוב, בריא ומשקם. אצלנו יחס אישי הוא לא רק סיסמא, אלא דרך חיים.