כלים לטיפול בכאבים

כמעט כל אדם יחוש בשלב מסוים של חייו כאבי גב, ברכיים ופרקים. מי שהחל לחוש בכאבים באחד מן האברים הללו, קרוב לוודאי שיפנה לרופא המשפחה לשם המשך טיפול. רופא המשפחה יפנה את הפונים אליו בדרך כלל לאורתופד שהוא המומחה לטיפול כירורגי בבעיות הקשורות לעצמות ולשרירים. כפי שאמרנו, הכאבים באברים הללו מופיעים אצל אנשים רבים בשלב מסוים של חייהם והסיבה להופעתם של הכאבים נובעת, פעמים רבות, מחולשת השרירים ולא מבעיה הדורשת טיפול כירורגי.

מאחר ולאורתופד אין את הידע והכלים המתאימים לטפל בבעיה כמו חולשתם של השרירים, שהרי זו אינה בעיה כירורגית, עליו להפנות את המטופלים הבאים אליו לטיפולי פיזיותרפיה. כל זאת כאמור אך ורק אם אין בעיה הדורשת התערבות כירורגית כלשהי. הפיזיותרפיה הינה הדרך המרכזית לשיקום וחיזוק שרירים פגועים ומנוונים כאחד.

הפיזיותרפיה הינה שיטת טיפול פרא-רפואית אשר נבדקה ונמדדה בכלים מדעים ונמצאה כיעילה לטיפול ושיקום כאבים במערכת התנועה. שיטת הטיפול בפיזיותרפיה מתבצעת באמצעות טכניקות ידניות שונות, באמצעים תרמו-תרפים, בטכנולוגיות מתקדמות כמו מכות חשמל ובתרגילים העובדים על סיבולת וכוח של קבוצות שרירים.

הפיזיותרפיה, בניגוד לטיפול אורתופדי לדוגמא, לא חייבת להתבצע במכון הטיפולים עצמו. ניתן להעביר את הטיפול בפיזיותרפיה בביתו של המטופל וזאת ללא צורך בוויתור כלשהו בכל הנוגע לאיכות הטיפול, משך הזמן שלו ויעילותו. טיפולי הפיזיותרפיה אינם מוגבלים למקום מסוים ולכן כיום הם נגישים מאוד וכל אחד יכול ליהנות מהם.

סבל בעקבות כאבים בגב או בברכיים הם לא מחויבי המציאות. צרו קשר עוד היום עם מכון הפיזיותרפיה שלנו ותזכו לטיפול מבריא ומשקם. אנו נשמח להעניק לכם את טיפולי הפיזיותרפיה בביתכם או במכון וזאת בהתאם ליכולת הנגישות שלכם ובהתאם לשיקול דעתכם. גשו עוד היום כי בריאות היא לא מותרות.