טיפולים בבית

כאבי גב הם מהכאבים השכיחים ביותר. רבים הם הסובלים מהכאבים הללו. הסבל מכאבי הגב יכול לבוא לידי ביטוי בכאבים בלבד, אך יכול גם לבוא לידי ביטוי בהגבלת תנועה מוחלטת של הסובל מהם. במידה והכאב בגב נובע ממבנה לא תקין במערכת השרירים (חוסר פרופורציה, חולשה), פיזיותרפיה יכולה לספק את המענה והתרופה לכאב.

האבחון לטיפול הפיזיותרפי המתאים הינו אינדיבידואלי לכל אחד ואחת וכך גם הטיפול. הטיפול בפיזיותרפיה, בכל הקשור בכאבי גב מחייב את התאמת הטיפול הנכון למטופל הנכון. שני מטופלים שונים יכולים לסבול מאותה בעיה אך בגלל סיבות שונות דרך הטיפול של כל אחד מהם תהיה שונה. שימוש בדרך טיפול שאינה מותאמת למטופל יכולה להביא לתסכול ולבזבוז הזמן שלו. התאמת דרך הטיפול הנכונה למטופל היא שתוביל להחלמתו המהירה.

הטיפולים המוענקים בשיטת הפיזיותרפיה הינם שונים, מגוונים ויעילים בשיקום וריפוי כאבי גב. חלק בלתי נפרד מהטיפול בשיטה זו כולל עבודה עצמית של המטופל בבית. ממש כמו באימון כושר בו יש משמעות לחזרה על התרגילים השונים בכדי לחזק את השרירים עליהם עובד המתאמן, כך גם בפיזיותרפיה ישנה את אותה חשיבות בדיוק. לפיזיותרפיה שיטות שונות המביאות את המטופל לבריאות, אך לעבודה של המטופל עצמו ישנה חשיבות בכדי שתהליך זה יצליח.

כל הטיפולים בכל השיטות יכולים להתבצע הן במכון והן בבית המטופל. הטיפול בפיזיותרפיה בבית נועד לאלו שכאבי הגב, או כל דבר אחר, מגבילים אותם בתנועתם. הטיפול בפיזיותרפיה בבית מסייע לאותם בעלי מוגבלויות פיזיות לקבל טיפול טוב ואיכותי בדיוק כמו במכון. חשוב לציין שאלו שהמקבלים טיפול פיזיותרפיה בבית, גם הם, צריכים להשקיע בעבודה עצמית בכדי להגיע לתוצאות מהירות וטובות.

אם גם אתם סובלים מכאבי גב, נסו את הפיזיותרפיה ותגלו איך הכאב עובר מהר.