דקלים פיזיוטרפיה

מי מאתנו לא סבל בחייו מכאבים ברגל, ביד או בגב. מי מאתנו לא ניסה ללכת לרופאים מומחים שונים ומשונים בשביל לקבל טיפול ובכדי למצוא תרופה לכאב ובכל זאת נשאר איתו. אם הסיפור הזה נשמע לך מוכר, לנו בדקלים יש פתרון בשבילך.

כאב במערכת התנועה, משמעותו פציעה של איבר מסוים. בכדי שהאיבר יחלים וישתקם, יש לטפל בו באמצעות פיזיותרפיה. פיזיותרפיה היא תחום טיפול פרא רפואי המבוסס על מדע בדומה לרפואה. הפיזיותרפיה נועדה לשקם, למנוע ולאבחן פציעות, בעיקר, במערכת התנועה. אנו בדקלים מתמחים בשיקום פציעות ובטיפול בכאבים שונים באמצעות פיזיותרפיה ונשמח לתת מענה לכל כאב ופציעה ממנה אתה סובל ולהעניק לך טיפול טוב ומבריא.

המטפלים שלנו בדקלים, הם כולם בעלי הסמכה והכשרה מקצועית מעל המחויב ומהטובים בארץ. אנו בדקלים מקפידים לשמור על סטנדרט כזה בכדי להעניק למטופלים שלנו את הטיפול המשקם הטוב ביותר שירחיק מהם את הכאב לצמיתות.

החזון שלנו בדקלים פיזיותרפיה הוא להנגיש את טיפולי פיזיותרפיה לכל אחד ולכל אחת. לכן, את הטיפולים שלנו אפשר לקבל הן במכון הפיזיותרפיה והן בבית המטופל. מתן טיפול הפיזיותרפיה בבית נועד לאפשר לבעלי מוגבלות פיזית ליהנות מהטיפול בדיוק כמו כל אחד אחר. אנו בדקלים מאמינים שאין שום סיבה למנוע מאדם לקבל את טיפול הפיזיותרפיה בביתו.

פן נוסף של החזון שלנו בדקלים, הוא המחיר הזול במיוחד של טיפולי הפיזיותרפיה שלנו. זאת בכדי לאפשר לכל אחד ליהנות מהטיפול הטוב ביותר. בדיוק כפי שאנו מאמינים שכל אחד יכול לקבל את טיפול הפיזיותרפיה בביתו או במקום הנוח לו, כך אנו מאמינים שהמחיר של טיפול הפיזיותרפיה צריך לאפשר לכולם ליהנות ממנו.

אם גם אתה סובל מכאבים שונים במערכת התנועה ואתה רוצה לסיים אותם אחת ולתמיד, אנו בדקלים נשמח לעזור לך בכך. אצלנו בדקלים תקבל את הטיפול הטוב ביותר, במחיר הזול ביותר. אנו מאמינים בדקלים שהבריאות שלך היא ההצלחה שלנו.